دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زن 2 قالب

دستگاه بلوک زن 2 قالب

دستگاه بلوک زن 2 قالب

فروش دستگاه بلوک زن دستی

دستگاه بلوک زن دستی به بلوک زن تکی نیز معروف بوده و از آن جهت ساخت بلوک در زمان عدم دسترسی به کابل برق استفاده می شود. در بلوک زن دستی تراکم قالب به وسیله سمبه با حرکت اهرم توسط نیروی مکانیکی صورت می گیرد و به صورت دو قالبه با ابعاد 20*40 و سه قالبه 15*40 با توانایی ساخت 100 تا 200 بلوک در یک شیفت 8 ساعته کاری ارائه می گردد.
از بلوک زن دستی جهت ساخت بلوک در پروژه های کوچک به منظور دیوار چینی و به صورت مصرف شخصی می توان استفاده نمود. انواع بلوک زن دستی در میکسر بتن فرهان قابل ارائه به مشتریان گرامی می باشد.

بلوک های سیمانی یکی از متداول ترین نوع مصالح در کارگاه های عمرانی است که در شمال و جنوب ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بلوک های سیمانی در ساخت دیوارها و سقف های ساختمانی کاربرد زیادی دارند و در ابعاد و اندازه های مختلف مورد ساخته می شوند.
برای ساخت بلوک در تیراژ بالا و دقت مناسب نیاز به دستگاه تولید بلوک داریم. در دستگاه بلوک زن می توان انواع قالب را برای تولید بلوک با اندازه و تعداد مختلف استفاده نمود، که متداول ترین آن بلوک زن 4 قالبه، بلوک زن 5 قالبه و بلوک زن 6 قالب می باشد.

دستگاه بلوک زن 2 قالب

دستگاه بلوک زن 2 قالب
دستگاه بلـوک زن 2 قالب

مشخصات فنی بلوک زن

دستگاه بلوک زن با استفاده از نیروی برق و به روش دستی یا اتوماتیک جهت ساخت انواع بلوک در کارگاه های عمرانی، ساختمان سازی و احداث کارخانه مورد استفاده قرار می گیرد. بلوک به دلیل وزن پایین و مقاومت بالا در برابر زلزله، در ساختمان سازی، مورد توجه قرار گرفته است، همچنین، عملیات اختلاط مصالح شن و سیمان برای ساخت بلوک را بلوک زنی می گویند.

مشخصات فنی بلوک زن دستی

نیروی مکانیکی لازم جهت تولید بلوک در بلوک زن دستی توسط اپراتور تولید شده و این دستگاه نیازی به دسترسی به کابل برق ندارد و کیفیت بلوک تولید شده متناسب با مقدار نیروی لازم جهت حرکت اهرم سنجیده می شود. بلوک زن دستی ارائه شده قابلیت تعویض قالب را داشته و تمام مراحل ساخت بلوک توسط اپراتور انجام می گیرد.

شاید به کارتان آمد!  خرید دستگاه بلوک زنی

یکی از مصالحی که در ساختمان سازی از کاربرد بالایی برخوردار است بلوک می باشد. به دلیل وزن پایینی که بلوک ها دارند کاربرد بالایی دارند. استحکام بلوک ها زیاد می باشد به همین علت برای مقاومت در برابر زلزله از آن استفاده می شود.
یکی دیگر از مزیت هایی که بلوک دارد موادی است که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد سازنده موجب شده است تا بلوک ها با محیط سازگار شوند و به آن آسیبی نرساند.

دستگاه بلوک زن 2 قالب

دستگاه بلوک زن 2 قالب
دستگاه بلـوک زن 2 قالب

همچنین بلوک ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به خوبی می توانند فشار و وزن ساختمان را تحمل کنند. تولید بلوک به راحتی انجام می شود. یکی از این دستگاه ها، دستگاه بلوک زن اتوماتیک می باشد. نصب بلوک ها با سرعت بالایی صورت می گیرد که همین امر سرعت ساخت و ساز را بسیار بالا می آورد.
کسانی که مشغول ساخت و ساز هستند از بلوک استفاده زیادی می کنند که همین امر موجب افزایش تعداد متقاضیان بلوک می شود.

انواع دستگاه بلوک زنی دستی

بلوک زن دستی تک قالبه
دستگاه بلوک زنی دستی تک قالبه به همراه یک عدد قالب جهت تولید بلوک دیواری و سقفی مورد استفاده قرار می گیرد که قابلیت تولید بلوک تا 100 عدد در یک شیفت کاری را دارد.

بلوک زن دستی دو قالبه
دستگاه بلوک زنی دستی دو قالبه یا دوتایی دارای 2 عدد قالب جهت تولید بلوک سقفی و دیواری به روش مکانیکی می باشد که قابلیت تولید بلوک از 100 تا 200 عدد را در یک شیفت کاری 8 ساعته دارد.

دستگاه بلوک زن 2 قالب

دستگاه بلوک زن 2 قالب
دستگاه بلـوک زن 2 قالب

مزایای بلوک زن دستی

عدم نیاز به کابل برق
کاربری راحت و آسان
ساخت بلوک برای دیوار چینی
قالب نچسب با ظرفیت ساخت 2 بلوک
طراحی بدنه مقاوم در برابر عوامل خورنده سیمان
استفاده از رنگ پودری جهت جلوگیری از پوسته شدن بدنه
قابلیت ساخت 100 تا 200 بلوک در یک شیفت کاری

دستگاه بلوک زن 2 قالب

خریددستگاه بلـوک زن دو قالب
دستگاه بلـوک زن 2 قالب

 

لیست قیمت دستگاه بلوک زن 2 قالب
دستگاه بلـوک زن 2 قالب

جهت استعلام قیمت دستگاه بلوک زن 2 قالب با کارشناسان میکسر بتن فرهان تماس بگیرید

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

سال نو مبارک


*فعالیت مجموعه بعد از تعطیلات*

پیام گیر ما در واتساپ

09102964752

This will close in 20 seconds

error: