میکسر بتن

بتونیر دنده کمر 300 لیتری

بتونیر دنده کمر 300 لیتری

بتونیر دنده کمر 300 لیتری

 
حجم بتونیر 300 لیتر
ظرفیت مفید بارگیری 250 لیتر
سرعت گردش دیگ 15 دور در دقیقه
نوع موتور گرداننده برقی، بنزینی و دیزلی
قدرت موتور گرداننده 3 تا 5 اسب بخار
مکانیزم گردش دیگ دنده کمر – دنده زیر
مکانیزم بارگیری مصالح دستی
مکانیزم تخیله مصالح فرمان گیربکسی
نحوه انتقال و جابجایی دستگاه دو چرخ، چهار چرخ

میکسر بتن یا بتونیر چیست؟

این دستگاه که با نام های ملات ساز، خلاطه، میکسر بتون و مخلوط کن بتن نیز شناخته شده، جز جدید ترین دستگاه های بتن ریزی و با نازلترین قیمت می باشد و برای تولید بتن با حجم کم و متوسط، مثلا تا 30 متر مکعب در روز کاربرد دارد.
عملکرد این دستگاه مانند پیمانه کردن مصالح توسط نیروی انسانی صورت می گیرد لذا این نیرو های انسانی می بایست آموزش کافی را در این زمینه ببینند. البته درهنگام کار با دستگاه بتونیر باید از مخلوط کردن بیش از حد مصالح پرهیز شود، زیرا باعث آب اندازی بتن می گردد.

بتونیر دنده کمر 300 لیتری

بتونیر دنده کمر 300 لیتری
بتونیر دنده کمر 300 لیتری

انواع بتونیر

بتونیر آزمایشگاهی (120، 140 و 160 لیتری)
بتونیر 250 لیتری
بتونیر 350 لیتری
بتونیر 400 لیتری
بتونیر 500 لیتری
بتونیر 750 لیتری
بتونیر 800 لیتری
بتونیر 1000 لیتری

مزایای استفاده از بتونیر

جلوگیری از هدر رفتن زمان: دستگاه ملات ساز یا بتونیر قابلیت جابجایی دارد که برای بتن ریزی در فضاهای مختلف، لازم به ساخت بتن جدید نیست. این ویژگی باعث صرفه جویی زمان می شود.

صرفه جویی در هزینه: برای ساخت بتن در دستگاه بتونیر به افراد زیادی احتیاج نیست و با استفاده از دستگاه مناسب، هزینه ها کاهش می یابد.

بتن ساخته شده توسط بتونیر، کیفیت بالاتری نسبت به روش مخلوط کردن دستی دارد

بتونیر دنده کمر 300 لیتری

بتونیر دنده کمر 300 لیتری
بتونیر دنده کمر300 لیتری

مشخصات فنی بتونیر (خلاطه یا میکسر بتن)

این دستگاه که به آن ملات ساز، خلاطه و میکسر بتن نیز گفته می شود، با ظرفیت های متنوع از 120 تا 1000 لیتر به مشتریان ارائه می گردد. بارگیری مصالح در میکسر بتن به دو صورت دستی و یا توسط باکت هیدرولیکی صورت می پذیرد. از جمله کاربری های آن می توان به مواردی همچون استفاده در صنایع ساختمانی و راه سازی اشاره نمود.

انواع بتونیر

دو چرخ
چهار چرخ
ساده
گیربکس دار
باکت دار
هیدرولیکی

بتونیر دنده کمر 300 لیتری

بتونیر دنده کمر 300 لیتری
بتونیر دنده کمر300 لیتری

موتور این دستگاه می تواند کوپله با موتور دیزل و یا بنزینی باشد و در دو نوع تک فاز یا سه فاز باشد. سرعت گردش دیگ 17 تا 13 دور در دقیقه می باشد. بدین شکل در میکسر بتن با حجم بیشتر سرعت چرخش دیگ کاهش می یابد.
همچنین دارای یک موتور گرداننده دیگ می باشد که از 2 تا 20 اسب بخار می باشد در نتیجه هر چه دیگ بزرگتر باشد می بایست قدرت موتور افزایش یابد.

مکانیزم گردش دیگ دستگاه بتونیر

بتونیر دنده ریز
بتونیر دنده کمر
رولیک لاستیک فشرده
محور عمودی
محور افقی

بتونیر دنده کمر 300 لیتری

نحوه انتخاب بتونیر

تقسیم بندی بتونیرها بر اساس تفاوت در 3 پارامتر موجود در دستگاه انجام می شود، لذا برای انتخاب صحیح میکسر بتن باید به موارد زیر دقت نمود:

نحوه چرخش دیگ بتونیر و ارتباط آن با موتور
نوع موتور
ظرفیت دیگ دستگاه بتونیر

بتونیر دنده کمر 300 لیتری

بتونیر دنده کمر 300 لیتری
بتونیر دنده کمر300 لیتری
دستگاه بتونیر چیست؟

جهت تولید بتن در مقادیر پایین و حجم کم به دستگاهی نیاز است که نام آن بتونیر یا مخلوط کن بتن می باشد. بتونیر امکان ساخت بتن در مقادیر متوسط در روز را فراهم می سازد. در حقیقت میکسر بتن یا مخلوط کن بتن را دستگاهی گویند که سیمان، شن، ماسه و آب را به صورت همگن ترکیب و مخلوط می کند تا بتن حاصل گردد.

شاید به کارتان آمد!  میکسر بتن گازوئیلی

بتونیر دنده کمر 300 لیتری

نکته: پیمانه کردن مصالح در دستگاه های با حجم مخزن پایین توسط اپراتور انجام می شود به همین منظور باید آموزش های کافی در تعیین مقادیر به آن ها داده شود. ترتیب افزودن مواد تشکیل دنده بتن در دستگاه نیز نقشی اساسی در یکنواختی و همگن بودن بتن ایجاد می نماید و جزو مواردی می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد. در دستگاه های با ظرفیت بالا از باکت هیدرولیکی برای بارگیری مصالح استفاده می گردد. جابجایی و حرکت دستگاه میکسر بتن نیز توسط دو چرخ یا چهار چرخ انجام می گیرد.

بتونیر دنده کمر 300 لیتری

قیمت بتونیردنده کمر300 لیتری
بتونیر دنده کمر 300 لیتری

موتور های مورد استفاده در دستگاه بتونیر

اصولا موتور های بتونیر در دو نوع تک فاز و سه فاز به مشتریان ارائه گردیده و بسته به سوخت مصرفی به انواع زیر تقسیم بندی می گردند:

بتونیر دیزلی
بتونیر دیزلی با استفاده از موتور هایی با سوخت گازوئیل با قدرت بیش از 6 اسب بخار به بالا ارائه می گردد که با انواع برند های مختلف که معروف ترین آنها موتور مارگو، موتور لیستر، موتور کوپ، موتور کاما، وسایر موتور های دیگر کوپل می گردد.

بتونیر بنزینی
بتونیر بنزینی که به وسیله موتور های سوختی بنزینی کار می کند و با موتور هایی با قدرت بیشتر از 5 اسب بخار در برند های مختلف که به نام های موتور هوندا، موتور روبین، موتور راتو، موتور لانسین، و سایر برند ها ارائه می گردد.

میکسر بتن برقی
بتونیر برقی به دو دسته تک فاز و 3 فاز تقسیم می شود که در میکسر بتن تک فاز و میکسر بتن سه فاز از الکتروموتور یا دینام با قدرت بیش از دو اسب بخار کوپل و در برند های موتور موتوژن، الکتروموتور الکتروژن، دینام چینی و الکتروموتور الکو با دور های RPM 1500 می باشد که اغلب الکتروموتور ها از سوی کارخانه سازنده شامل ضمانت فنی می گردد.

منبع تغذیه بتونیر 300 لیتری

جهت چرخش و به حرکت در آمدن دیگ بتونیر نیاز به مولد نیرو داریم که این مولد می تواند برقی یا به صورت سوخت های فسیلی (بنزین یا گازوئیل) باشد. الکتروموتور طراحی شده برای دستگاه بتونیر بسته به شرایط کارگاه می تواند تکفاز یا سه فاز ارائه شود. همچنین میزان قدرت لازم برای چرخش دیگ بتونیر 300 لیتر، توان 3 اسب بخار می باشد.

بتونیر دنده کمر 300 لیتری

فروش بتونیر دنده کمر300 لیتری
بتونیر دنده کمر 300 لیتری

فروش میکسر بتن 300 لیتری

یکی از پر مصرف ترین ظرفیت های بتونیر که برای مخلوط کردن مصالح بتن در ساخت و سازهای درون شهری مورد استفاده قرار می گیرد، بتونیر 300 لیتر می باشد. ظرفیت مفید این دستگاه بتونیر، 300 لیتر بوده و ظرفیت اسمی بارگیری آن نیز 300 لیتر می باشد. به همین علت به آن میکسر بتن 300 لیتر یا بتونیر 300 لیتری نیز گفته می شود.
در این بتونیر برای حمل آسان و راحت دستگاه در محیط کارگاهی از دو یا چهار لاستیک پیکانی استفاده شده و ورق به کار رفته برای ساخت دیگ بتونیر 350 لیتری از جنس چدن با ضخامت 3 میلیمتر به همراه مالبند و قابلیت یدک کش می باشد. میکسر بتن فرهان میکسر های بتن 300 لیتری خود را در ارائه انواع مدل های زیر به مشتریان می دهد.

بتونیر دنده کمر 300 لیتری

خرید بتونیردنده کمر300 لیتری
بتونیر دنده کمر 300 لیتری

بتونیر دنده کمر300 لیتری برقی
بتونیر دنده کمر300 لیتری بنزینی
بتونیر دنده کمر300 لیتری دیزلی

لیست قیمت بتونیر دنده کمر300 لیتری
بتونیر دنده کمر300 لیتری

جهت استعلام قیمت بتونیر دنده کمر300 لیتری با کارشناسان میکسر بتن فرهان تماس بگیرید

‫5/5 ‏‫(2 نظر)‬

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

سال نو مبارک


*فعالیت مجموعه بعد از تعطیلات*

پیام گیر ما در واتساپ

09102964752

This will close in 20 seconds

error: