میکسر بتن

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری

تماس با ما

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری

میکسر بتن یا بتونیر چیست؟

این دستگاه که با نام های ملات ساز، خلاطه، میکسر بتون و مخلوط کن بتن نیز شناخته شده، جز جدید ترین دستگاه های بتن ریزی و با نازلترین قیمت می باشد و برای تولید بتن با حجم کم و متوسط، مثلا تا 30 متر مکعب در روز کاربرد دارد.

عملکرد این دستگاه مانند پیمانه کردن مصالح توسط نیروی انسانی صورت می گیرد لذا این نیرو های انسانی می بایست آموزش کافی را در این زمینه ببینند. البته درهنگام کار با دستگاه بتونیر باید از مخلوط کردن بیش از حد مصالح پرهیز شود، زیرا باعث آب اندازی بتن می گردد.

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری
میکسربتن دنده زیر 400 لیتری

انواع بتونیر

بتونیر آزمایشگاهی (120، 140 و 160 لیتری)
بتونیر 250 لیتری
بتونیر 350 لیتری
بتونیر 400 لیتری
بتونیر 500 لیتری
بتونیر 750 لیتری
بتونیر 800 لیتری
بتونیر 1000 لیتری

میکسر بتن ۴۰۰ لیتری از محبوب ترین انواع میکسر بتن می باشد. شرایط کارکرد مناسب آن در انواع پروژه های ریز و درشت است که می تواند دلیل اول در این محبوبیت باشد؛ اما ویژگی های دیگر این نوع از میکسر نیز می‌ تواند دلایل متعدد انتخاب را رقم زده باشد.

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری
میکسربتن دنده زیر 400 لیتری

تقریباً تمام پروژه های ساختمان سازی در مقیاس های مشترکی قرار دارند. از یک بنای چند طبقه تا یک برج معمولی را می ‌توان در یک سطح مشخصی از عملیات ‌های بتن ریزی قرار داد. چرا که در این سازه ها، بتن ریزی به صورت مرحله ‌ای و طبقه طبقه به پیش می ‌رود. عموم پروژه های عمرانی بزرگ در شرایطی است که میکسر بتن۲۵۰ لیتری و یا کمتر پاسخگوی پروژه نخواهد شد. از این رو یک سایز بالاتر که می تواند میکسر ۴۰۰ لیتری بتن باشد، شرایط کاملاً مطلوب ‌تری را تأمین خواهد کرد.

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری

انتخاب میکسر ۴۰۰ لیتری بتن در کلام اول، یک انتخاب اصلح برای تامین طیف گسترده ‌ای از پروژه های عمرانی است. البته در نظر داشته باشید که حجم مخزن ۴۰۰ لیتری این نوع از میکسر را نمی توان با یک موتور برق تک فاز به گردش درآورد. از این رو در انواع برقی میکسر بتن ۴۰۰ لیتری شاهد استفاده از موتور های سه فاز هستیم.

عموماً وزن بالای این نوع از میکسر بتن نیز می ‌تواند شرایط حمل و نقل و وضیعت تعادل دستگاه را با مشکل مواجه سازد. برای تامین شرایط حمل و نقل آسان، عموم میکسر های بتن ۴۰۰ لیتری را مجهز به چهار چرخ کرده اند.

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری
میکسربتن دنده زیر 400 لیتری

یکی از مهمترین فاکتورهایی که می بایست پیش از خرید بتونیر مدنظر قرار داد؛ میزان صدادار بودن یا صدادار نبودن آن هاست که بایستی به این مسئله توجه شود.
چرا که بتونیرهای صدادار را معمولا در فضای خارج از شهر قرار می دهند و از میکسرهای بی صدا معمولا می بایست در فضای شهری استفاده شود تا بدین ترتیب هیچ گونه آزاری را به مردم و اطرافیان شما وارد نسازند.

شاید به کارتان آمد!  قیمت میکسر بتن برقی دست دوم

برای فضای شهر به عنوان یک میکسر بتن بی صدا، می توان از بتونیر زنجیری استفاده کرد که یک میکسر بتن بی صدا می باشد

میکسر دنده زیر چیست؟

بتونیر دنده زیر از جمله میکسرهای بتنی به شمار می آید که به صورت موتوری می باشد و از دنده زنجیری در این نوع از بتونیرها به کار گرفته شده است که این امکان را به شما می دهد که با بتونیرهای بی صدا مواجه شوید و بتوانید به راحتی آن ها را حتی در مراکز شهری هم مورد استفاده قرار دهید.

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری

به همین جهت است که به این نوع از میکسرهای بتن امروزه بتونیر زنجیری بی صدا اطلاق می گردد و شما می توانید با خیال راحت و بدون ایجاد هیچ گونه آزار و اذیتی نسبت به همسایگان و اطرافیان خود از وجود این وسیله کارآمد و مفید نهایت بهره را در روند ساخت و ساز ساختمان سازی ببرید.

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری

فروش میکسربتن دنده زیر400 لیتری
میکسربتن دنده زیر 400 لیتری

کاربرد عمده این نوع از بتونیرها در بیشتر پروژه های عمرانی و عملیات ساختمان سازی می باشد که شما می خواهید در مدت زمان بسیار کمتری حجم بیشتری از ملات ها را برای ساخت و ساز خود آماده کرده و روند کار خود را با سرعت بیشتری به پیش ببرید.

مزایای استفاده از بتونیر

جلوگیری از هدر رفتن زمان: دستگاه ملات ساز یا بتونیر قابلیت جابجایی دلرد که برای بتن ریزی در فضاهای مختلف، لازم به ساخت بتن جدید نیست. این ویژگی باعث صرفه جویی زمان می شود.
صرفه جویی در هزینه: برای ساخت بتن در دستگاه بتونیر به افراد زیادی احتیاج نیست و با استفاده از دستگاه مناسب، هزینه ها کاهش می یابد.
بتن ساخته شده توسط بتونیر، کیفیت بالاتری نسبت به روش مخلوط کردن دستی دارد.

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری

خرید میکسربتن دنده زیر400 لیتری
میکسربتن دنده زیر 400 لیتری

تفاوت های میکسر دنده زیر و میکسر دنده کمری

روش اول آن است که به وسیله چرخدنده هایی که دور دیگ متصل می باشند و به اصطلاح دنده کمری و یا دنده دور می نامند، وارده شده و دیگ را می چرخاند.

میکسر بتن دنده زیر 400 لیتری

در روش دوم که چرخ دنده در زیر دیگ تعبیه شده است، به وسیله زنجیر و به حالت دیفرانسیل دیگ را به حرکت در می آورد که در این نوع تجهیز صدای کمتری دارد.

لیست قیمت میکسر بتن دنده زیر400 لیتری
میکسر بتن دنده زیر400 لیتری

جهت استعلام قیمت میکسر بتن دنده زیر400 لیتری با کارشناسان میکسر بتن فرهان تماس بگیرید

‫5/5 ‏‫(4 نظر)‬

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: