دسته بندی نشده

فرغون سنگین چرخ خودرویی

فرغون سنگین چرخ خودرویی

فرغون سنگین چرخ خودرویی

فرغون سنگین حمل مصالح برای جابه‌جایی مصالح فله‌ای در حجم زیاد برای فعالیت در محیط‌های کوچک ساختمانی و کارگاهی طراحی شده‌ است.
بنابراین هر متریال فله‌ای شکل و یا در بسته‌بندی‌های کوچک را می‌توانیم با استفاده از فرغون 2 چرخ خودرویی جابه‌جا کنیم.

فرغون حمل مصالح دو چرخ خودرویی ساختاری شبیه به دیگر فرغون‌ها با طراحی کلاسیک دارد اما با حجم مخزن بسیار بزرگتر ساخته ‌شده است.
البته برای جابه‌جایی این مخزن بزرگ نیز ساختار فرغون پیش رو کاملاً متفاوت از نمونه‌های کلاسیک می‌باشد. برای این فرغون از دو عدد چرخ آن هم در ابعاد بزرگ استفاده شده‌ است.
فرغون بزرگ با طراحی این دو چرخ خودرویی شرایط حمل‌ونقل ساده دارد و کاملاً مناسب جابجایی بارهای سنگین می‌باشد.

فرغون سنگین چرخ خودرویی
فرغون سنگین چرخ پیکانی

موارد کاربرد فرغون حمل مصالح دو چرخ خودرویی بسیار زیاد است. عمده ‌فروش فرغون حمل مصالح در سطح کارگاه ها و پروژه های ساختمانی صورت می‌گیرد.
فرغون 2 چرخ خودرویی دارای شاسی فولادین قوطی بزرگ 60*60 و مستحکمی است. این فرغون بزرگ از یک مخزن با جداره‌های فولادین در ضخامت 3میلی متر طراحی ‌شده است.
مخزن دارای یک لبه میلگرد سایز 10 میلیمتر فولادین است تا در کل توانایی حمل مصالح بسیار سنگین را داشته باشد. به ‌این ‌ترتیب از این فرغون حمل مصالح دو چرخ خودرویی می‌توانید در سطح عموم کارگاه‌های ساختمانی و صنعتی نیز استفاده کنید.

فرغون سنگین چرخ پیکانی
فرغون سنگین چرخ پیکانی

طراحی مخزن، مهم‌ترین بخش در ساخت فرغون حمل مصالح دو چرخ پیکانی است. زیرا این مخزن باید بزرگ، مقاوم در ابعاد 110 طول سانتی متر و عرض 65 سانتی متر با ارتفاع 45 سانتی متر، با شرایط بارگیری و تخلیه ساده‌ای باشد.
مخزن گاری مدل فرغونی دو چرخ پیکانی از ورق‌های ضخیم فولادین طراحی‌ شده است تا در مقابل بارهای سنگین مقاومت کند.
حضور این ورق‌ها مانع از خم شدن، غر شدن و یا شکسته شدن مخزن در حمل مصالح سنگین می‌شود. طرح ساخت مخزن به شکل یک فرم قیف گونه است تا مسیر تخلیه مصالح پس ‌از جابجایی، ساده باشد.

فرغون سنگین چرخ پژویی

طراحی مخزن فرغون حمل مصالح دو چرخ خودرویی به شکلی است که بدون نیاز به بلند کردن دسته‌ها می‌توانیم کل فرغون را جابه‌جا کنیم.
در واقع فرغون طراحی‌ شده به سبک کششی و یا هل دادنی جابجا می‌شود.
وقتی دسته‌های فرغون لوله با قطر 5 سانتی متر را بلند می‌کنید، پایه نگهدارنده لوله ای با قطر 5 سانتی متر مخزن بلند می‌شود؛ اما چرخ‌ها سر جای خودشان هستند.
به ‌این ‌ترتیب کل مخزن حجیم و سنگین فرغون بر دو چرخ سوار شده ‌است. حالا با یک هل دادن ساده می‌توانیم مصالح را جابه‌جا کنیم.
زمانیکه دسته فرغون را رها می‌کنیم، پایه عقبی مخزن مجدداً بر روی سطح زمین قرار می‌گیرد. این پایه علاوه ‌بر نگهداشتن مخزن، وظیفه ترمز فرغون بزرگ دو چرخ را بر عهده دارد.

فرغون سنگین صنعتی چرخ پیکانی
فرغون سنگین صنعتی چرخ پیکانی

از این فرغون بزرگ در سطح عموم کارگاه‌های ساختمان‌سازی استفاده می‌شود.
این مدل فرغونی مناسب حمل انواع مصالح ساختمان‌سازی مانند شن، ماسه، سیمان، آب و حتی بتن آماده می‌باشد.
فرغون حمل مصالح دو چرخ پیکانی یک ابزار ایده‌آل در روش بتن‌ریزی دستی است.

این فرغون مناسب جابه‌جایی خوراک دام است. فرغون مناسب گاوداری باید بزرگ، حجیم و با حمل‌ونقل ساده باشد.
مدل دو چرخ خودرویی کاملاً ایده‌آل برای فرغون مناسب دامداری است.
با این فرغون بزرگ می‌توان خوراک دام را جابجا کرده، در عین ‌حال مناسب جابه‌جایی تا تخلیه فضولات و دیگر فعالیت‌های سنگین محیط گاوداری می‌باشد.

این فرغون بزرگ مناسب مرغداری‌ها نیز می‌باشد. برای جابه‌جا کردن خوراک طیور تا هر گونه حمل‌ونقل ساده و دستی در محیط مرغداری می‌توانید از این فرغون بزرگ استفاده کنید.

فرغون حمل مصالح دو چرخ خودرویی مناسب فعالیت‌های باغبانی و کشاورزی است. حجم زیاد این فرغون با قدرت مانور مناسب در جابه‌جایی‌های سریع و محدود مناسب کار در فضاهای باغبانی است.
برای جابه‌جا شدن در میان فضای محدود بین درختان چه ابزاری مفیدتر از این گاری مدل فرغون می‌باشد. از فرغون حمل مصالح دو چرخ پیکانی می‌توانید در زمان برداشت محصول استفاده کنید و یا با این وسیله، حجم زیاد کود و دیگر ملزومات باغبانی و کشاورزی را جابجا نمایید.

این فرغون بزرگ مناسب فعالیت در انبارها، سیلوها و فضاهای مشابه است. حتی می‌توانید از آنها در محیط سردخانه‌های بزرگ، میدان‌های میوه و تره‌بار، مراکز فروش مصالح ساختمانی، حفاری‌ها، جابجایی و… استفاده کنید.

فرغون سنگین صنعتی چرخ خودرویی

جهت استعلام قیمت فرغون سنگین با کارشناسان میکسر بتن فرهان تماس بگیرید

‫5/5 ‏‫(2 نظر)‬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

سال نو مبارک


*فعالیت مجموعه بعد از تعطیلات*

پیام گیر ما در واتساپ

09102964752

This will close in 20 seconds

error: