دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی تک قالبه

دستگاه بلوک زنی تک قالبه

دستگاه بلوک زنی تک قالبه

فروش دستگاه بلوک زن دستی

دستگاه بلوک زن دستی به بلوک زن تکی نیز معروف بوده و از آن جهت ساخت بلوک در زمان عدم دسترسی به کابل برق استفاده می شود. در بلوک زن دستی تراکم قالب به وسیله سمبه با حرکت اهرم توسط نیروی مکانیکی صورت می گیرد و به صورت دو قالبه با ابعاد 20*40 و سه قالبه 15*40 با توانایی ساخت 100 تا 200 بلوک در یک شیفت 8 ساعته کاری ارائه می گردد.
از بلوک زن دستی جهت ساخت بلوک در پروژه های کوچک به منظور دیوار چینی و به صورت مصرف شخصی می توان استفاده نمود. انواع بلوک زن دستی در میکسر بتن فرهان قابل ارائه به مشتریان گرامی می باشد.

دستگاه بلوک زنی تک قالبه

دستگاه بلوک زنی تک قالبه
دستگاه بلوک زنی تک قالبه

مشخصات فنی بلوک زن دستی

نیروی مکانیکی لازم جهت تولید بلوک در بلوک زن دستی توسط اپراتور تولید شده و این دستگاه نیازی به دسترسی به کابل برق ندارد و کیفیت بلوک تولید شده متناسب با مقدار نیروی لازم جهت حرکت اهرم سنجیده می شود.
بلوک زن دستی ارائه شده قابلیت تعویض قالب را داشته و تمام مراحل ساخت بلوک توسط اپراتور انجام می گیرد.

 

بلوک های سیمانی یکی از متداول ترین نوع مصالح در کارگاه های عمرانی است که در شمال و جنوب ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بلوک های سیمانی در ساخت دیوارها و سقف های ساختمانی کاربرد زیادی دارند و در ابعاد و اندازه های مختلف مورد ساخته می شوند.
برای ساخت بلوک در تیراژ بالا و دقت مناسب نیاز به دستگاه تولید بلوک داریم. در دستگاه بلوک زن می توان انواع قالب را برای تولید بلوک با اندازه و تعداد مختلف استفاده نمود، که متداول ترین آن بلوک زن 4 قالبه، بلوک زن 5 قالبه و بلوک زن 6 قالب می باشد.

دستگاه بلوک زنی تک قالبه

دستگاه بلوک زنی تک قالبه
دستگاه بلـوک زنی تک قالبه

مشخصات فنی بلوک زن

دستگاه بلوک زن با استفاده از نیروی برق و به روش دستی یا اتوماتیک جهت ساخت انواع بلوک در کارگاه های عمرانی، ساختمان سازی و احداث کارخانه مورد استفاده قرار می گیرد. بلوک به دلیل وزن پایین و مقاومت بالا در برابر زلزله، در ساختمان سازی، مورد توجه قرار گرفته است، همچنین، عملیات اختلاط مصالح شن و سیمان برای ساخت بلوک را بلوک زنی می گویند.

یکی از مصالحی که در ساختمان سازی از کاربرد بالایی برخوردار است بلوک می باشد. به دلیل وزن پایینی که بلوک ها دارند کاربرد بالایی دارند. استحکام بلوک ها زیاد می باشد به همین علت برای مقاومت در برابر زلزله از آن استفاده می شود.
یکی دیگر از مزیت هایی که بلوک دارد موادی است که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد سازنده موجب شده است تا بلوک ها با محیط سازگار شوند و به آن آسیبی نرساند.

همچنین بلوک ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به خوبی می توانند فشار و وزن ساختمان را تحمل کنند. تولید بلوک به راحتی انجام می شود. یکی از این دستگاه ها، دستگاه بلوک زن اتوماتیک می باشد. نصب بلوک ها با سرعت بالایی صورت می گیرد که همین امر سرعت ساخت و ساز را بسیار بالا می آورد.
کسانی که مشغول ساخت و ساز هستند از بلوک استفاده زیادی می کنند که همین امر موجب افزایش تعداد متقاضیان بلوک می شود.

شاید به کارتان آمد!  دستگاه بلوک زنی نر و ماده

دستگاه بلوک زنی تک قالبه

دستگاه بلوک زنی تک قالبه
دستگاه بلـوک زنی تک قالبه

فروش دستگاه بلوک زن برقی

در بلوک زن برقی برای تراکم قالب از الکتروموتور تک فاز یا سه فاز با توان 1.5 تا 3 اسب بخار استفاده می شود. از کاربرد دستگاه بلوک زن برقی به استفاده در پروژه های عمرانی جهت عملیات دیوار چینی، تولید بلوک سقفی و بلوک تیغه ای می توان اشاره نمود.
بلوک زن برقی در دو نوع بلوک زن برقی تک موتوره و بلوک زن برقی دو موتوره با تعداد قالب 4 قالبه، 5 قالبه و 6 قالبه ارائه می گردد. انواع ارائه شده بلوک زن برقی در میکسر بتن فرهان به شرح زیر می باشد:

بلوک زن برقی تک موتوره 4 قالبه
بلوک زن برقی تک موتوره 5 قالبه
بلوک زن برقی تک موتوره 6 قالبه
بلوک زن برقی دو موتوره 4 قالبه
بلوک زن برقی دو موتوره 5 قالبه
بلوک زن برقی دو موتوره 6 قالبه

دستگاه بلوک زنی تک قالبه
دستگاه بلوک زنی تک قالبه

مشخصات فنی دستگاه بلوک زن برقی

بلوک زن برقی در دو نوع بلوک زن برقی تک موتوره و بلوک زن برقی دو موتوره با الکتروموتور های 2 و 2.5 اسب بخار و به صورت تکفاز و سه فاز ارائه می گردد.

دستگاه بلوک زن برقی تک موتوره

بلوک زن برقی تک موتوره جهت تولید بلوک سقفی یا دیواری با الکتروموتور تکفاز یا سه فاز با توان 2 اسب بخار برای ویبره قالب و قابلیت تولید 1000 تا 1500 عدد بلوک در یک شیف کاری ارائه می شود. انواع بلوک زن برقی در بلوک زن برقی 4 قالبه، بلوک زن برقی 5 قالبه و بلوک زن برقی 6 قالبه همراه با چرخ کارگاهی جهت جابه جایی آسان در محیط کارگاه قابل ارائه به مشتریان گرامی می باشد.

کاربرد دستگاه بلوک زن برقی

از جمله کاربر مهم بلوک زن برقی به موارد زیر می توان شاره نمود:

تولید بلوک مورد نیاز در کارگاه های عمرانی جهت ساخت دیوار
تولید بلوک سقفی در پروژه های عمرانی

خریددستگاه بلوک زن1قالبه
دستگاه بلوک زنی تک قالبه

مزایای دستگاه بلوک زن برقی

راه اندازی به وسیله تابلو برق تک فاز یا سه فاز
دارای چرخ کارگاهی جهت سهولت در جابجایی
قابل ارائه به صورت دو موتوره یا تک موتوره
طراحی بدنه مقام در برابر شرایط کارگاهی
استفاده از رنگ پودری جهت عدم پوسیدگی
قابل ارائه در ابعاد و قالب های متفاوت
دارای الکتروموتور قدرمتمند جهت ویبره قالب
سهولت در تولید بلوک نسبت به روش دستی

انواع دستگاه بلوک زنی دستی

بلوک زن دستی تک قالبه
دستگاه بلوک زنی دستی تک قالبه به همراه یک عدد قالب جهت تولید بلوک دیواری و سقفی مورد استفاده قرار می گیرد که قابلیت تولید بلوک تا 100 عدد در یک شیفت کاری را دارد.

بلوک زن دستی دو قالبه
دستگاه بلوک زنی دستی دو قالبه یا دوتایی دارای 2 عدد قالب جهت تولید بلوک سقفی و دیواری به روش مکانیکی می باشد که قابلیت تولید بلوک از 100 تا 200 عدد را در یک شیفت کاری 8 ساعته دارد.

خریددستگاه بلوک زن1قالبه
دستگاه بلوک زنی تک قالبه

 

 
ردیف شرح
1 قیمت دستگاه بلوک زن دستی

لیست قیمت دستگاه بلوک زنی تک قالبه
دستگاه بلوک زنی تک قالبه

جهت استعلام قیمت دستگاه بلوک زنی تک قالبه با کارشناسان میکسر بتن فرهان تماس بگیرید

‫5/5 ‫(1 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

سال نو مبارک


*فعالیت مجموعه بعد از تعطیلات*

پیام گیر ما در واتساپ

09102964752

This will close in 20 seconds

error: