كمپكتور

خرید کمپکتور کانگورویی

خرید کمپکتور کانگورویی

خرید کمپکتور کانگورویی

کمپکتور چیست؟

کاربری دستگاه كمپكتور در زمینه فشرده کردن و متراكم كردن مصالح ساختمانی اعم از خاكی و سنگی می باشد.
کمپکتور ها از چهار عامل، وزن استاتیکی، ضربه، ارتعاش و همچنین کنترل، جهت متراکم کردن مصالح ساختمانی بهره می برند. کمپکتور ها در واقع مکمل غلتک ها می باشند. نوع دستی کمپکتور مناسب برای محوطه ها با فضای کوچک بوده و جهت زیر سازی و کوبش محیط های با عرض کم مناسب می باشد.
روی صفحه زیرین شاسی، لنگی وجود دارد که نیروی مورد نیاز خود را از موتور دریافت کرده و با انجام حرکات نامتعادل، لرزش ایجاد می کند و در نتیجه سبب کوبش مصالح می گردد.
کمپکتورها از لحاظ شاسی به دو گروه زیر تقسیم بندی می گردند:

کمپکتورهای صفحه ای
کمپکتور کانگورویی (قورباغه ای)

خرید کمپکتور کانگورویی

خرید کمپکتور کانگورویی
خرید کمپکتور کانگورویی

کمپکت کردن یا فشرده سازی را فرآیندی گویند که در آن با نیرویی مکانیکی چگالی یک ماده را افزایش می دهند. در عملیات فشرده سازی، با کاهش فضای خالی بین ذرات تشکیل دهنده خاک و آسفالت آنها را متراکم می نمایند، به مرور زمان ماده سست و کم مقاومت نشست می کند و به صورت طبیعی خود را متراکم خواهد ساخت.
نکته قابل ذکر اینکه هرچه چسبندگی ذرات تشکیل دهنده مصالح بیشتر باشد، عملیات متراکم سازی بهتر انجام می شود. در عمل فشرده سازی یا کمپکت کردن با اعمال نیروهای مکانیکی گوناگون، زمان مورد نیاز برای فشرده سازی را از سال ها به ساعت ها کاهش می دهیم.

خرید کمپکتور کانگورویی

خرید کمپکتور کانگورویی
خرید کمپکتور کانگورویی

مکانیزم عملکرد در کمپکتورهای صفحه ای به این صورت است که در کمپکتورهای صفحه ای ارتعاش ایجاد شده از روتور گریز از مرکز به صفحه کمپکتور منتقل می شود. ارتعاش در صفحه کمپکتور، ماشین را رو به جلو حمل می کند.
حرکت ارتعاشی همراه با وزن دستگاه عمل فشرده سازی یا کمپکت کردن را ممکن می سازد. کمپکتور دارای کاربری های متعددی از جمله فشرده سازی، کمپکت، کوبنده خاک، زیرسازی، پی سازی، پی ریزی، متراکم کننده خاک می باشد.

فشرده سازی خاک یا آسفالت با یکی از نیروهای زیر یا ترکیبی از نیروها انجام می گردد:
فشار ثابت استاتیکی
اصابت (برخورد)
دستکاری یا لرزش (ویبراسیون)

خرید کمپکتور کانگورویی

خرید کمپکتور کانگورویی
خرید کمپکتور کانگورویی

کمپکتور کانگورویی چیست؟

کمپکتور قورباغه ای یا همان کمپکتور کانگورویی یکی دیگر از انواع کمپکتورها می باشد که برای فشرده سازی و متراکم نمودن خاک و مصالح ساختمانی در پروژه هایی که امکان دسترسی کمپکتور صفحه ای میسر نیست استفاده می گردد. کمپکتور کانگورویی که به کمپکتور پرشی نیز معروف است، برای انتقال خطوط آب، برق، گاز و ساخت روسازی کانال ها می توان استفاده نمود. از مزایای کمپکتور کانگورویی می توان به سبک و قابل حمل، قدرت موتور بالا و طراحی منحصر به فرد اشاره نمود. انواع کمپکتور قورباغه ای با توان و قدرت متفاوت در هایپر صنعت فامکو قابل ارائه است.

شاید به کارتان آمد!  کمپکتور خاک

خرید کمپکتور کانگورویی

خرید کمپکتور کانگورویی
خرید کمپکتور کانگورویی

کمپکتور قورباغه ای یا کمپکتور کانگورویی که به آن کمپکتور پرشی نیز گفته میشود ماشینی است در جهت کوبش زمین ولی طرز کاری متفاوت نسبت به کمپکتور صفحه ای دارد بصورتی که کمپکتور کانگورویی برای فشرده سازی خاک از نیروی ضربه بهره می گیرد.کمپکتور کانگورویی علیرغم داشتن طراحی ظریف و سبک می تواند نیروی زیادی را به سطح مورد نظر اعمال کند.برای کمپکت کردن در عملیات هایی دارای فضای اندک مانند کابل های برق کشی یا مخابراتی کانال ها یا راه های محل عبور لوله از کمپکتور قورباغه ای یا کمپکتور پرشی استفاده می شود.

خرید کمپکتور کانگورویی

کمپکتور کانگورویی چطور کار می کند؟

طرز کار کمپکتور کانگورویی یا همان کمپکتور قورباغه ای بصورتی می باشد که دستگاه از زمین جدا شده و با ضربه ای سنگین بر روی خاک میکوبد.
ساختار عمودی کمپکتور کانگورویی در جهت کار در فضاهای محدود و کار در جاهای سخت می باشد.

در مواقعی که میخواهید خاک را کمپکت کنید. کمپکتور کانگورویی با داشتن ابعاد صفحه ای مناسب و کوچکتری که دارد با تمرکز بیشتر و کوبش مستقیمی که دارد بهتر کار میکند

خرید کمپکتور کانگورویی

خرید کمپکتور کانگورویی
خرید کمپکتور کانگورویی

مشخصات فنی کمپکتور کانگورویی

کمپکتور قورباغه ای از لحاظ مصرف سوخت به دو دسته کمپکتور کانگورویی دیزلی و کمپکتور قورباغه ای بنزینی با مخزن سوخت 0.8 لیتر تقسیم بندی می شوند. قدرت کوبش کمپکتور قورباغه ای از 1000 تا 2000 کیلوگرم بر سانتیمتر و توان موتور 3 تا 5 اسب بخار قابل ارائه به مشتریان گرامی می باشد.

خریدکمپکتورکانگورویی
خرید کمپکتور کانگورویی

کمپکتور کانگورویی بنزینی

کمپکتور قورباغه ای بنزینی جهت تامین انرژی موتور احتراقی خود، از سوخت بنزین استفاده می نماید. کمپکتور قورباغه ای بنزینی به علت هزینه نگهداری پایین یکی از پرکاربردترین کمپکتور ها در پروژه های عمرانی است. از مزایای کمپکتور بنزینی به استهلاک کم قطعات و سوخت در دسترس می توان اشاره نمود.

کمپکتور قورباغه ای دیزلی

کمپکتور قورباغه ای دیزلی دارای موتور احتراقی قدرتمند و توان بالا با سوخت مصرفی گازوئیل می باشد که جهت کوبش و فشرده سازی خاک و مصالح مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای کمپکتور قورباغه ای دیزلی می توان به هزینه سوخت ارزان تر و مصرف سوخت کمتر و قدرت بالا در کوبش می توان اشاره نمود.

خریدکمپکتورکانگورویی
خرید کمپکتور کانگورویی

مزایا کمپکتور قورباغه ای

استفاده از دسته ضد لرزش
صفحه فولادی مقاوم در برابر سایش

استفاده از شاسی مقاوم و ضد ضربه
موتور با توان و بازده قوی
دارای ضریب ایمنی بالا در حین کار
دسته ضد ارتعاش
سرعت عملکرد بالا در کوبش خاک
طراحی منحصر به فرد که امکان کارکرد در فضاهای محدود میدهد.
دارای عمق کوبش بیشتر نسبت به کمپکتور صفحه ای
مناسب کوبش خاک های متراکم

خریدکمپکتورکانگورویی
خرید کمپکتور کانگورویی

لیست قیمت کمپکتور کانگورویی
قیمت کمپکتور کانگورویی

جهت استعلام قیمت کمپکتور کانگورویی با کارشناسان میکسر بتن فرهان تماس بگیرید

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

سال نو مبارک


*فعالیت مجموعه بعد از تعطیلات*

پیام گیر ما در واتساپ

09102964752

This will close in 20 seconds

error: